La Biblioteca, una mica més a prop: el servei de préstec arriba a totes les Delegacions

La Biblioteca ha estrenat un nou servei per poder estar més a prop teu. T’ofereix la possibilitat d’enviar-te els llibres a la teva delegació. A partir d’ara si ets de fora de Barcelona pots demanar els llibres que necessitis, te’ls portem.
Thu Jan 09 00:00:00 CET 2014

L’entrega es realitzarà un cop per setmana i el dia variarà segons la delegació. El préstec a les delegacions és un servei que consisteix en enviar-vos els llibres de la Biblioteca a la vostra delegació.

Amb aquest servei  es poden sol·licitar tots els llibres prestables. Les condicions seran les mateixes que la de qualsevol préstec realitzat directament a la seu del carrer Mallorca.

Només canvia el fet que la durada comença a comptar  a partir del moment que el llibre és a la Delegació.

La valisa arriba un dia per setmana a cada delegació i per tant cal fer les peticions amb antelació:

- Arenys        Peticions fins dijous        Disponibilitat dilluns
- Badalona    Peticions fins dimecres    Disponibilitat dijous
- Berga             Peticions fins dijous 15.00h   Disponibilitat divendres de 12 a 14h
- Cornellà    Peticions fins dilluns        Disponibilitat dimarts
- El Prat        Peticions fins dimarts        Disponibilitat dimecres
- Hospitalet    Peticions fins dimarts     Disponibilitat dimecres
- Gavà        Peticions fins dijous        Disponibilitat dilluns
- Igualada    Peticions fins dijous        Disponibilitat dilluns
- Sant Boi    Peticions fins dimarts        Disponibilitat dimecres
- Sta. Coloma    Peticions fins dimecres    Disponibilitat dijous
- Vilafranca    Peticions fins dijous         Disponibilitat dilluns