Departament de Biblioteca | Departament de Biblioteca (Fons Antic) | Biblioteca | Titulars

La Biblioteca de l'ICAB organitza la Ruta Sagnier i les visites culturals a la Casa Amatller, la Llotja de Mar i la Biblioteca Arús per Sant Raimon 2022

La Biblioteca del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona, a través de Cases Singulars, ha programat diferents visites culturals per a col·legiats/des de l’ICAB amb ocasió de Sant Raimon de Penyafort 2022. Totes les visites es faran en grups de 20 persones, un grup per edifici, el dissabte 5 de febrer.

Tue Jan 25 00:00:00 CET 2022

Les cases a visitar seran (a escollir):

1. RUTA SAGNIER (2 hores). SENSE PLACES
  2. CASA MUSEU AMATLLER (Passeig de Gràcia, 41) . SENSE PLACES
  3. LA LLOTJA DE MAR (Pla de Palau s/n) . SENSE PLACES
  4. BIBLIOTECA ARÚS (Passeig Sant Joan, 26). SENSE PLACES

Les visites es desenvoluparan de conformitat amb les normes sanitàries vigents en el moment de la seva celebració.

Inscripcions per e-mail a biblioantic@icab.cat. Cal indicar: casa a visitar, nom, cognoms i número de col·legiat/da. Places molt limitades que s'assignaran per rigorós ordre de petició.

MÉS INFORMACIÓ

• Biblioteca | Novetats Jurídiques / Jurisprudència | Premis, Beques i Subvencions

Subvencions, premis i beques del 22 al 28 de març del 2024

La Biblioteca de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) recopila cada setmana els premis, beques i subvencions que poden resultar d'interès per a les persones col·legiades.

El 23 d'abril de 2024, celebrem Sant Jordi a la Biblioteca de l'ICAB!

El dimarts 23 d’abril de 2024, vine a la Biblioteca de l’Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) per celebrar la la Diada de Sant Jordi! ...
  • Biblioteca | Fundació Privada Sant Raimon de Penyafort

Espai de Reflexió "El mòbil a les aules i a la vida dels infants”

El Patronat de la Fundació Privada Sant Raimon de Penyafort es complau a convidar-vos a una nova sessió de l’Espai de Reflexió per tractar el tema “El mòbil a les aules i a la vida dels infants”.