Secretaria Tècnica cAmpus ICAB / Màsters Formació | Màsters | Actes del dia | Formació ICAB | Premis, Beques i Subvencions

L’ICAB posa en marxa una nova convocatòria de Beques d'estudi per als Màsters i Postgraus d'Especialització Jurídica 2023-2024

L’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) posa en marxa una convocatòria per a la promoció de la formació entre els seus col·legiats/des i estudiants associats/des oferint tres beques del 25% de l’import total pels Màsters d’Especialització Jurídica d’Immobiliari, Compliance, Negocis, Laboral i Recursos Humans, Advocacia Penal, Entorns Digitals, Família i Successions, Resolució de Conflictes, Fiscal, Dret Concursal, Processal, Arbitratge, Propietat Intel·lectual i Industrial, Consum i Dret d’Infància, Adolescència i Capacitat.

Wed Aug 30 00:00:00 CEST 2023

Les persones interessades podran dirigir les seves sol·licituds a masters@icab.cat abans del 26 de setembre de 2023, o bé mitjançant presentació presencial en l’horari habitual de l’ICAB.

La sol·licitud haurà d’anar acompanyada de:

• Currículum de mèrits
  • Carta de presentació i motius per demanar la beca
  • Certificat de l’expedient acadèmic
  • Última declaració de renda i/o documentació acreditativa de la situació econòmica.

El Jurat serà el propi Comitè Científic dels Màsters esmentats i els Diputats responsables de Formació.

Els seleccionats es comprometen a assistir a totes les classes de formació, podent ser retirada la concessió de la beca si el Jurat observa l’incompliment d’aquesta condició específica o de les generals del Màster.