Secretaria Tècnica cAmpus ICAB / Màsters Formació | Màsters | Actes del dia | Formació ICAB | Premis, Beques i Subvencions

L’ICAB posa en marxa una nova convocatòria de Beques d'Estudi per als Màsters d'Especialització Jurídica 2021-2022

L’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona posa en marxa una convocatòria per a la promoció de la formació entre els seus col·legiats/des i estudiants associats/des oferint tres beques del 25% de l’import total per als Màsters d’Especialització Jurídica d’Immobiliari, Compliance, Negocis, Propietat Industrial i Intel·lectual, Laboral i Recursos Humans,  Advocacia Penal, Societat de la Informació, Família i Successions, Mediació i Arbitratge i ADR, Fiscal, Dret Concursal i Dret de l’Esport.

21/07/2021

Els/les interessats/des podran dirigir les seves sol·licituds a masters@icab.cat abans del 4 d’octubre de 2021, o bé mitjançant presentació presencial en l’horari habitual de l’ICAB.

La sol·licitud haurà d’anar acompanyada de:

• Currículum de mèrits
  • Carta de presentació i motius per demanar la beca
  • Certificat de l’expedient acadèmic
  • Última declaració de renda i/o documentació acreditativa de la situació econòmica

El Jurat serà el propi Comitè Científic dels Màsters esmentats i els Diputats responsables de Formació.

* Els/les seleccionats/des es comprometen a assistir a totes les classes de formació, podent ser retirada la concessió de la beca si el Jurat observa l’incompliment d’aquesta condició específica o de les generals del Màster.