Servei d'Ocupació i Orientació Professional - SOOP - Borsa de Treball i Emprenedoria | Formació ICAB

L'ICAB participa al Fòrum d'Ocupació Laboral i Postgraus de l'àmbit jurídic i legal de la UB 2022

Un any més, el Col·legi de l'Advocacia de Barcelona ha participat al Fòrum d'Ocupació Laboral i Postgraus 2022, organitzat per la Facultat de Dret de la Universitat de Barcelona per tal de facilitar un espai de trobada per establir un contacte directe entre l'alumnat de Dret i les entitats col·laboradores.

Tue Nov 15 00:00:00 CET 2022

Els i les estudiants que s'han acostat a l'estand del Col·legi han pogut conèixer de primera mà el Servei d'Ocupació i Orientació Professional (Borsa de Treball i Advocacia Emprenedora), així com l'àmplia oferta de Formació ICAB (Màsters d'Especialització Jurídica, Postgraus i Cursos de formació continuada) que oferim.

El Fòrum ha tingut lloc el dimarts 15 de novembre de 2022.