Comissió de Cultura / Seccions | Comissió de Cultura / Formació

L'ICAB obre la matrícula per al Curs d'Anglès Criminal Law (2022)

La Comissió de Cultura del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) organitza un nou Curs d'Anglès específic de "Criminal Law" de 25 hores de durada que es desenvoluparà del 2 de novembre de 2022 al 8 de febrer de 2023.

11/10/2022

Aquest curs s'adreça a col·legiats/des amb un nivell mínim de "First" o equivalent a B2 que vulguin obtenir un coneixement bàsic del vocabulari relacionat amb les àrees comunes del Dret Penal d'Anglaterra i Gal·les.

El curs examina àrees del Dret anglès, proporcionant vocabulari útil per a la vida laboral diària, a més de pensar en la comunicació amb clients de parla anglesa.

Gran part de la discussió es basarà en casos rellevants i en les semblances i diferències del Codi Penal entre UK i Espanya.

Les classes es desenvoluparan els dimecres en horari de tardes, de 19 a 21h, a la seu col·legial.

MÉS INFORMACIÓ, PROGRAMA I INSCRIPCIONS