Comissió de Cultura / Seccions | Comissió de Cultura / Formació

L'ICAB obre matrícula per als Cursos d'Anglès Jurídic d'abril 2024

La Comissió de Cultura de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) organitza dos Cursos d'Anglès Jurídic en format modular, de 25 hores cadascun. Pots apuntar-te fins al 25 d'abril de 2024!

Tue Mar 26 16:00:00 CET 2024

Aquests cursos s'adrecen a col·legiats/des i altres professionals amb un nivell mínim de "First" o equivalent a B2 que vulguin obtenir un coneixement bàsic del vocabulari relacionat amb les àrees comunes del Dret Penal d'Anglaterra i Gal·les.

El curs examinarà àrees del Dret anglosaxó, proporcionant vocabulari útil per a la vida laboral diària, a més de pensar en la comunicació amb clients de parla anglesa.

Gran part de la discussió es basarà en casos rellevants i en les semblances i diferències del Codi Penal entre UK i Espanya.

De fet, el programa d'aquest mòdul se centrarà en vocabulari i activitats sobre els sistemes jurídics, les fonts del Dret, Legislació i Common Law, les claus dels contractes i el Tort Law o greuge o il·lícit civil.

Per a més informació i inscripcions, consulteu els següents enllaços:

#FormacióICAB

• Comissió de Cultura / Seccions | Formació ICAB

Jornada de Portes Obertes de Formació ICAB 2024!

T’esperem a la Jornada de Portes Obertes de Formació ICAB, el dijous 18 d’abril de 2024, a partir de les 10h, al Centre de Formació.
  • Comissió de Cultura / Seccions | Secció de Dret Processal

INSCRIPCIONS OBERTES! Curs de Tècnica Probatòria (2024)

La Secció de Dret Processal de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB), en col·laboració amb l’Associació de Probàtica i Dret Probatori (ADPD) té obertes les inscripcions per a la 6a edició del Curs de Tècnica Probatòria.
  • Comissió de Cultura / Seccions | Formació ICAB | Secció de Dret Civil

Oberta la matrícula per al Curs ICAB de Compravenda (2024) en format presencial

Les Seccions de Dret Civil, Dret Mercantil, Dret de Consum, Dret Internacional i de la UE i Dret Fiscal i Financer de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) organitzen una nova edició del completíssim Curs de Compravenda. ...