Màrqueting | Comunicació i Màrqueting

L’ICAB llança una campanya de promoció social de l’advocacia

“En molts moments de la nostra vida, necessitem un professional de l’advocacia”. Aquesta expressió del reconegut periodista Albert Om resumeix el missatge que el Col·legi de l’Advocacia de Barcelona vol fer arribar a tota la ciutadania a través d’una nova campanya de promoció social de l’advocacia, estrenada el dilluns  24 d'octubre de 2022 a TV3.

Mon Dec 12 19:00:00 CET 2022

Campanya de Promoció Social de l’Advocacia (2022) - VÍDEO 1 | ICAB · Advocacia Barcelona | Vimeo.

Campanya de Promoció Social de l’Advocacia (2022) - VÍDEO 2 | ICAB · Advocacia Barcelona | Vimeo.

Campanya de Promoció Social de l’Advocacia (2022) - VÍDEO 3 | ICAB · Advocacia BarcelonaVimeo.

Campanya de Promoció Social de l’Advocacia (2022) - VÍDEO 4 | ICAB · Advocacia Barcelona | Vimeo.

Campanya de Promoció Social de l’Advocacia (2022) - VÍDEO 5 | ICAB · Advocacia Barcelona | Vimeo.

Campanya de Promoció Social de l’Advocacia (2022) - VÍDEO 6 | ICAB · Advocacia Barcelona | Vimeo.

Campanya de Promoció Social de l’Advocacia (2022) - VÍDEO 7 | ICAB · Advocacia BarcelonaVimeo.

Campanya de Promoció Social de l’Advocacia (2022) - VÍDEO 8ICAB · Advocacia Barcelona | Vimeo.

L’acció de difusió comptarà amb vuit espots publicitaris que seran emesos per la televisió pública catalana fins a les acaballes d’aquest any 2022, així com pels canals de comunicació i xarxes socials de l’ICAB.

Una de les tasques principals del Col·legi és promoure la molt rellevant funció social de l’advocacia i, en concret, aconseguir que la ciutadania conegui que la relació sostinguda i de confiança amb els professionals del Dret pot evitar-li problemes futurs, com haver de pledejar.

L’acció preventiva de l’advocacia, ja sigui per actuacions extrajudicials o a través de mètodes adequats de resolució de conflictes, és capital per la defensa dels drets de les persones i aquesta campanya hi fa especial incís.

Albert Om, periodista de llarga trajectòria, és el protagonista dels espots, on s’exposen situacions diverses de la vida quotidiana en les que un professional de l’advocacia ajudarà sempre a la ciutadania.

Dit d’una altra manera, amb aquesta campanya es vol recordar als ciutadans i ciutadanes que davant qualsevol problema, poden consultar un advocat/da del territori català.

I així, les peces publicitàries tracten àmbits com l’assetjament laboral, la segona oportunitat, els conflictes amb l’Administració i entre les persones, l’aportació essencial de l’advocacia d’ofici o l’arbitratge i la mediació com a mètode de resolució de conflictes.

La campanya ha estat possible gràcies a la col·laboració de la Mutualidad de la Abogacía, Alter Mútua i el Consell de l’Advocacia Catalana.

Recorda: “En molts moments de la nostra vida, necessitem un professional de l’advocacia. És un consell de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona”.

#AdvocaciaCatalana #ICABAMBTU