Protocol | Altres Cursos

L’ICAB acull la presentació de l'informe sobre compliance públic i integritat de l’Oficina Antifrau de Catalunya

La seu del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) ha acollit aquest dimecres, 6 de juliol de 2022, l’acte titulat “Presentació de l’informe sobre compliance públic i integritat. Tallers sobre els eixos de debat”.

Wed Jul 06 15:00:00 CEST 2022

Aquesta jornada, en format plenari i tallers, s’ha adreçat a professionals del sector públic implicats en el compliment normatiu i en la integritat de les 23 entitats que formen part del procés d’estudi del projecte.

L’obertura i presentació de l’estudi ha anat a càrrec de Miguel Ángel Gimeno, director de l’Oficina Antifrau; Míriam Cugat, professora de Dret Penal de la UAB; i Jesús M. Sánchez i Susana Ferrer, degà i vicedegana, respectivament, de l’ICAB.

L’acte ha estat organitzat pel l’Oficina Antifrau de Catalunya i les Universitats Autònoma de Barcelona, Santiago de Compostela, Castella-La Manxa i UNIMORE.

Prèviament a la celebració de la jornada, ha tingut lloc una trobada institucional al Deganat del Palauet Casades.