L'Ajuntament de Barcelona obre noves Borses de Treball per a personal interí

En total, són 33 les categories laborals convocades. Les persones interessades es poden inscriure als processos selectius entre el 16 de desembre de 2021 i el 4 de gener de 2022.

16/12/2021

L’Ajuntament de Barcelona i els seus ens adscrits han posat en marxa unes noves borses de treball per disposar d’aspirants que permetin cobrir les necessitats que es requereixen de manera habitual als diferents serveis municipals. El període d’inscripció serà del dia 16 de desembre de 2021 al 4 de gener de 2022.

El procés selectiu inclourà 33 categories laborals, correponents a Tècnic Superior, Tècnic Mig i Auxiliar. Pel que fa a Tècnic Superior, una de les categories laborals convocades és la de Dret, titulació que correpon a l’àmbit professional dels col·legiats i col·legiades ICAB.

Per informar sobre el desenvolupament d’aquests processos selectius i facilitar la inscripció, l’Ajuntament de Barcelona ha activat el següent web: www.barcelona.cat/processos-selectius-2021

• Servei d'Ocupació i Orientació Professional - SOOP - Borsa de Treball i Emprenedoria | SOOP - Servei d'Ocupació i Orientació Professional - Borsa de Treball i Emprenedoria

El Servei d’Ocupació i Orientació Professional (SOOP) de l’ICAB segueix oferint els seus serveis presencials i on-line

Professionals amb expertesa del Servei d’Ocupació i Orientació Professional de l’ICAB, assessoren i acompanyen a les persones col·legiades i associades que: busquen la seva primera feina, volen fer un canvi professional o volen crear o ...
  • Servei d'Ocupació i Orientació Professional - SOOP - Borsa de Treball i Emprenedoria | Formació ICAB | SOOP - Servei d'Ocupació i Orientació Professional - Borsa de Treball i Emprenedoria

La Fira de l’Ocupació de l’ICAB 2017 programa diferents tallers de LinkedIn

En el marc de la Fira de l’Ocupació del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB), el 27 d’abril de 2017 es van dur a terme a la seu col·legial dos tallers pràctics per aprofundir en LinkedIn, la xarxa professional per excel·lència.