Comissió de Protecció dels Drets dels Animals | Comissió de Protecció dels Drets dels Animals | Biblioteca

LAST CALL! VI Congrés sobre els Drets dels Animals (2021) + Bibliografia

La Comissió de Protecció dels Drets dels Animals (CPDA) del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona organitza el VI Congrés dels Drets dels Animals que, sota el títol "La Revolució Legal i Social per als Drets dels Animals: consolidació del canvi de paradigma", se celebrarà en format blended (on-line i a la seu col·legial) els próxims dies 25 i 26 de novembre de 2021.

24/11/2021

La CPDA va néixer el 2002 i va ser pionera a l'estat espanyol; gairebé 20 anys després s'ha consolidat com a hub jurídic en aquesta matèria i referent i interlocutor preferent amb totes les Administracions Públiques, per augmentar, protegir, defensar i equiparar els drets dels animals de conformitat amb els estàndards europeus.

En aquesta sisena edició del Congrés dels Drets dels Animals de l'ICAB, s'abordarà la revolució que suposaran les reformes legals que acaben de ser aprovades (Codi Civil Català, Codi Civil, Llei Hipotecària i Llei d’Enjudiciament Civil) i algunes de recent presentació i encara en tràmit (Avantprojecte de Llei General per a la Protecció dels Drets dels Animals), així com temes de rabiosa actualitat com ara els drets dels animals entorn de les catàstrofes naturals i altres emergències socials, així com els drets dels animals en l'àmbit del dret sanitari i l'anàlisi dels pros i contres de la seva utilització en diferents àmbits i usos terapèutics.

MÉS INFORMACIÓ, PROGRAMA I INSCRIPCIONS

• Biblioteca | Novetats Jurídiques / Jurisprudència | Premis, Beques i Subvencions

Subvencions, premis i beques del 21 al 27 de maig de 2022

La Biblioteca de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) recopila cada setmana els premis, beques i subvencions que poden resultar d'interès per a les persones col·legiades.
  • Departament de Biblioteca | Biblioteca | Actualitat Jurídica | Novetats Jurídiques / Jurisprudència

Actualitat Jurídica del 19 al 25 de maig de 2022

Classificada per matèries.

Consulta la Biblioteca Digital de l'ICAB

Més de 15.000 continguts jurídics (e-Books, articles, revistes digitals, codis…) a text complet i de gran utilitat per a la pràctica professional.