Servei d'Ocupació i Orientació Professional - SOOP - Borsa de Treball i Emprenedoria | SOOP - Servei d'Ocupació i Orientació Professional - Borsa de Treball i Emprenedoria

L’11 de març de 2021, Fira de l’Ocupació de l’ICAB-Virtual. Inscripcions obertes!

Aquest any se celebra la Fira de l’Ocupació de l’ICAB en format virtual. Us hi esperem el dijous 11 de març de 10 a 18 hores.

Wed Mar 03 11:48:00 CET 2021

L’objectiu d’aquest certamen és posar en contacte despatxos professionals i altres entitats del món jurídic amb potencials candidats i
candidates (estudiants, associats/ades i col·legiats/ades), facilitar opcions d’incorporació al món laboral, crear espais de col·laboració entre professionals, networking, compartir coneixements, formació a través de tallers innovadors i eines tant per a la cerca de feina com per emprendre un negoci.

Les persones assistents podran:

• ENTREVISTAR-SE AMB ELS RESPONSABLES DE SELECCIÓ DE DESPATXOS PROFESSIONALS O ALTRES ENTITATS.
  • LLIURAR EL CURRÍCULUM I PRESENTAR-LO A LES OFERTES DE TREBALL QUE MÉS LI INTERESSIN.
  • ASSESSORAMENT PERSONAL EN CREAR O CONSOLIDAR EL SEU PROPI DESPATX.
  • INFORMAR-SE DEL FUNCIONAMENT DE LA NOSTRA BORSA DE TREBALL.
  • ESTUDIANTS DE GRAU I MÀSTER D’ACCÉS PODRAN FER-SE ASSOCIATS/DES DE L’ICAB. Si formalitzen aquesta condició durant la
    Fira, tindran el primer any del carnet d’associat/ada gratuït* (a partir del segon any, 8,33€ mensuals)
  • TALLERS INNOVADORS (cal inscripció prèvia).Novetats, coneixements i eines pràctiques sobre les principals tendències en el
    sector.