Comissió de Cultura / Formació

Ja podeu consultar el vídeo del webinar ICAM-ICAB sobre l’avantprojecte de Llei de Mesures d'Eficiència Processal de Servei Públic

Vídeo de la conferència on-line celebrada el 2 de març de 2021.

Thu Mar 04 10:07:26 CET 2021

L’acte, organitzat conjuntament per l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona i l’ ll·lustre Col·legi de l’Advocacia de Madrid, va reunir importants personalitats del món de l’advocacia i el Dret Processal.

El webinar va estar presentat pels degans d’ambdues institucions: la degana de l’ICAB, Mª Eugènia Gay i el degà de l’ICAM, José María Alonso.

Hi van participar com a ponents:

• Jesús Ma. Sánchez García: secretari de l'ICAB i president de la Comissió de Normativa de l'ICAB/CICAC.
  • Vicente Pérez Daudí: catedràtic de Dret Processal.
  • José María Blanco Saralegui: advocat.
  • Miguel Guerra Pérez: advocat i president de la Secció de Dret Processal de l'ICAM.
  • Jaime Font de Mora Rullán: lletrat de l'Administració de Justícia del Jutjat de Primera Instància núm. 3 de Torrent.