Transformació Digital | Departament de Transformació Digital

Ja disponible el vídeo del Directe de Digicab. Cripto Art, NFT. Art o inversió financera?

El webinar es va celebrar el 9 d’abril de 2021 en format virtual (ZOOM), organitzat per la Secció de Drets de Propietat Intel·lectual i Drets d'Imatge juntament amb la Comissió de Transformació Digital de l’ICAB.

13/04/2021

Presenta:

• Belén Arribas. Advocada i vocal de la Comissió de Transformació Digital de l’ICAB, Presidenta de la International Federation of Computer Law Association (IFCLA)

Ponents:

• Eva Soria. Doctora en Dret i Gestora Cultural
  • Llucià Homs. Analista de Mercat de l'Art, Columnista de LaVanguardia
  • Eduardo López. Advocat i vocal de la Comissió de Transformació Digital de l'ICAB

Modera:

• Marta Insúa. Advocada, presidenta de la Secció de Propietat Intel·lectual i Drets d'Imatge i vocal de la Comissió de Transformació Digital

• Transformació Digital | Departament de Transformació Digital | Servei d'Ocupació i Orientació Professional (SOOP) - Borsa de Treball | SOOP - Borsa de Treball

L'ICAB participa al Saló Biz Barcelona 2021

L'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) ha estat present, un any més, al Saló Biz Barcelona, el gran esdeveniment de l’emprenedoria, start-ups, pimes i autònoms celebrat del 9 a l'11 de novembre de 2021 al Pavelló 8 del recinte ...

Saló Bizbarcelona del 9 a l’11 de novembre 2021. Accés gratuït (acreditació prèvia)

No et perdis el gran esdeveniment de l’emprenedoria, start-ups, pimes i autònoms que se celebrarà al Pavelló 8 del recinte firal de Montjuïc.
  • Transformació Digital | Departament de Transformació Digital

L’European Blockchain Convention, amb un preu especial per a col·legiats/des ICAB

La 6a edició de l’European Blockchain Convention es durà a terme del 13 al 16 de desembre de 2021, de forma virtual, sent un important punt de trobada de l’ecosistema blockchain, crypto i NFT a Europa.