Comissió de Cultura / Formació | Formació ICAB | Secció de Dret Sanitari

Inscripcions obertes per al XXXIII Curs de Dret Sanitari 2023 (presencial i on-line)

La Secció de Dret Sanitari del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) obre les inscripcions per a la seva trenta-tresena edició del Curs especialitzat en Dret Sanitari, que comença el 13 de febrer de 2023. Format presencial i on-line.

Mon Jan 30 00:00:00 CET 2023

El Dret Sanitari és una de les especialitats que més ha crescut en els últims anys. Una disciplina que abasta matèries de caràcter jurídic, ètic, sanitari, econòmic i ara, també, tecnològic.

Per aquest motiu, l'ICAB ofereix una formació completa per a un íntegre coneixement del Dret Sanitari, on els assistents aprendan des de l'organització de l'atenció sanitària fins al tractament del Big Data i intel·ligència artificial en salut, entre d'altres.

La normativa sanitària catalana i europea, la confidencialitat i protecció de dades sanitàries, així com la responsabilitat derivada d'actuacions sanitàries noves i la recerca biomèdica i investigació en Humans, també formen part de la programació del Curs, que torna a fer-se en format presencial després de la pandèmia.

El XXXIII Curs de Dret Sanitari és una formació d'11 sessions, en cadascuna de les quals s'aprofundirà en una matèria concreta, sota la docència d'advocats i metges especialitzats en la matèria.

INSCRIPCIONS AL FORMAT PRESENCIAL

INSCRIPCIONS AL FORMAT ON-LINE