Comissió d'Advocats Sèniors | Comissió de Cultura / Seccions | Comissió de Cultura / Formació

Inscripcions obertes per al Curs teòric – pràctic de comptabilitat mercantil (Edició maig 2019)

La Comissió de Cultura de l'I·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) obre les inscripcions per a la nova edició de maig de 2019 del Curs teòric – pràctic de comptabilitat mercantil. Es durà a terme a l'Aula 1 del c/ Roger de Llúria, 113, 4t 2a; del 2 de maig al 20 de juny. Les classes tindran lloc els dimarts i els dijous, de les 18 a les 20 hores.
Mon Apr 15 00:00:00 CEST 2019

El curs es dividirà en dos grans parts, primer la teòrica, del 2 al 16 de maig, i després la pràctica, des del 21 de maig fins al 18 de juny.

L’últim dia, el 20 de juny, hi haurà un col·loqui sobre l’exercici realitzat, dubtes i aclariments finals sobre el curs, amb Juan Sardá Sampietro com a ponent.

Les sessions teòriques tractaran temàtiques com ara l’esquema del desenvolupament contable, els grups contables del Pla General de Comptabilitat, l’actiu fixe i el corrent, el patrimoni net, el passiu no corrent, el passiu corrent, l’inventari inicial i assentament d’obertura, el control de les existències del magatzem, les normes i regles per a la comptabilització, el registre dels documents mercantils en els llibres, la comptabilització de l’IVA general, la comptabilització d’una nòmina, l’esmena d’errors, etc.