Comissió de Dret Penitenciari | Comissions | Formació ICAB

Inscripcions obertes per al 29è Curs de Dret Penitenciari (2019)

La Comissió de Dret Penitenciari de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) obre les inscripcions per al 29è Curs de Dret Penitenciari, que tindrà lloc al Centre de Formació de la seu col·legial (Mallorca, 281) del 19 de febrer al 9 d’abril de 2019.
11/02/2019

El curs el presentarà Amand Calderó i Montfort, director general de la Direcció General de Serveis Penitenciaris, i els continguts els impartiran professionals de l’advocacia, jutges i jutgesses, experts en Dret penitenciari i criminòlegs, entre d’altres.

Es tractaran temàtiques com ara l’execució de la pena privativa de llibertat i el seu marc jurídic: l’expulsió penal i administrativa; la classificació penitenciària; la polsera electrònica i altres mitjans telemàtics de control; l’actuació de la víctima en seu de vigilància penitenciària, els permisos de sortida; la transmissió de condemnes imposades a un altre país de la Unió Europea; la llibertat condicional; el règim disciplinari penitenciari; el treball penitenciari i altres casos pràctics.

En finalitzar el curs es lliurarà un certificat d’assistència als alumnes que hagin assistit com a mínim al 80% de les hores lectives i un certificat d’aprofitament a aquells que hagin assistit al 100%.

Més informació i inscripcions

• Comissions

• Mallorca, 283
      08037 Barcelona , Barcelona (Espanya)