Grup de l'Advocacia Jove (GAJ Barcelona) | Grup de l'Advocacia Jove (GAJ)

IOGAJ 2024 a l'ICAB: 2n trimestre 2024

Amb el ioga enfortim el cos per a enfortir la ment, amb pràctiques dinàmiques i adaptades a tots els nivells, que t'ajudaran a millorar la qualitat del teu dia a dia i del teu treball. Per a això, comptarem amb la reconeguda professora de ioga Martayogavalle

Tue Mar 26 16:17:00 CET 2024

Apunta't ja al IOGAJ, el curset de ioga que organitza el Grup de l'Advocacia Jove (GAJ) de l'ICAB! Comencem el 8 d'abril de 2024, però tenim la matrícula oberta durant tot el curs

Segon trimestre: 8a planta - Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona

Els dilluns, de 20 a 21h, per a començar la setmana amb energia.

Del 8 d'abril a l'1 de juliol de 2024.

30 euros.

Places limitades, així que no dubtis a apuntar-te com més aviat millor.

El Col·legi ens facilita un espai per a guardar coses com a bosses d'esport o la roba del treball. També hi ha lavabos per a canviar-se abans o després de la classe.

Disposem d'algunes estoretes de ioga perquè puguis practicar, però, si tens la teva, és millor que la portis.

INSCRIPCIONS ON-LINE