Comissió de Cultura / Formació | Secció de Dret del Consum

INSCRIPCIONS OBERTES! 2a edició del Curs d’Expert en Consum i Mediació (2021)

La Universitat de Barcelona i l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona presenten una nova formació en Consum i Mediació 2021. Amb títol de la UB. Nova data d'inici: octubre 2021

01/06/2021

El curs pretén posar sobre la taula la importància de les relacions de consum en l’actualitat, ja que durant els darrers anys s’ha generat una elevada conflictivitat que provoca que la seva regulació constitueixi un debat constant en el terreny públic i polític.

Els principals temes que es tractaran seran els problemes de les clàusules sòl, l’IRPH, el venciment anticipat, la hipoteca multidivisa, les irregularitats en la comercialització dels productes bancaris i l’impacte d’aquests en borsa, entre d’altres.

Tenint en compte aquests problemes, el curs té l’objectiu de formar els i les alumnes en mediació i resolució alternativa de conflictes en l’àmbit del consum, ja que aquesta via està en plena expansió sota l’impuls de la Unió Europea.

MÉS INFORMACIÓ I INSCRIPCIONS ON-LINE

• Comissió de Cultura / Formació | Novetats Jurídiques / Jurisprudència | Secció de Dret Mercantil

Novetats de jurisprudència Dret Mercantil. Maig 2021

La Secció de Dret Mercantil recopila les novetats jurisprudencials en matèria de Dret Mercantil. Consulteu l'arxiu adjunt per conèixer les novetats de maig 2021.
  • Comissió de Cultura / Formació | Secció de Dret Lingüístic

El Voluntariat per la Llengua (VxL) s'estén entre els advocats de la mà del CICAC

Política Lingüística i el Consorci per a la Normalització Lingüística (CPNL) col·laboren novament amb la Comissió de Llengua del Consell dels Il·lustres Col·legis d’Advocats de Catalunya (CICAC) per impulsar la creació de parelles lingüístiques ...
  • Transformació Digital | Comissió de Cultura / Formació | Departament de Transformació Digital | Secció de Dret Sanitari