II Congrés de Mediació en Salut (2022)

Els propers dies 25 de gener, i 1, 8, 15 i 22 de febrer de 2022 se celebrarà el II Congrés de Mediació en Salut, amb el lema “Ampliant xarxes” en el qual hi col·labora el Centre ADR-ICAB.

21/01/2022

L’objectiu d’aquest Congrés és impulsar la divulgació i el recurs a la mediació i altres vies de resolució alternativa de conflictes en l'àmbit sanitari.

Per ZOOM.

MÉS INFORMACIÓ

• Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes) | Comissió d'Intermediació, Responsabilitat i Assegurança Col·legial (CIRAC) | Mediació

INSCRIPCIONS OBERTES! Jornada Centre ADR-ICAB Mediació i GEMME Europa els dies 10 i 11 de juny de 2022

Els propers dies 10 i 11 de juny de 2022 està prevista la realització d'una jornada al Col·legi de l’Advocacia de Barcelona vinculada amb la celebració de l'Assemblea de GEMME Europa, associació dels magistrats/des europeus per a la mediació.
  • Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes) | Centre ADR - ICAB

El 6 de maig de 2022 comença el Curs Superior Universitari de Dret Col·laboratiu

L'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB), amb l'Associació Catalana de Dret Col·laboratiu i la Universitat de Barcelona, coorganitzen el Curs Superior Universitari de Dret Col·laboratiu amb inici el dia 6 de maig de 2022.
  • Comissió d'Advocats/des Mediadors/des | Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes) | Centre ADR - ICAB

IV Congrés de Mediació de l’Advocacia (2022). Vídeos

Del 20 al 22 d’abril de 2022 ha tingut lloc la quarta edició del Congrés de Mediació de l’Advocacia, organitzat pel Centre ADR – Mediació ICAB. ...