Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | Arenys de Mar

Enquesta Arenys de Mar

Participa en l'enquesta sobre el funcionament de l'Administració i la Jusíticia. Els resultats d’aquesta enquesta seran publicats juntament amb l’Informe de la Justícia. En la línia iniciada ja fa un temps per la CRAJ, demanem la vostra col·laboració un any més amb la finalitat de respondre unes preguntes sobre el funcionament de l'Administració de Justícia, però també d'altres administracions amb les que ens hem de relacionar professionalment.
14/02/2014

LA CRAJ ha preparat una enquesta monogràfica només per als col·legiats que disposeu d'un despatx professional a la Delegació d'Arenys de Mar. La voluntat és apropar-se el màxim possible a les qüestions que més us preocupen o resulten del vostre interés. La proximitat amb el territori ens pot ajudar a conèixer les vostres necessitats.

En aquest sentit, es tracta d'una consulta més específica respecte a cadascun dels òrgans judicials que hi ha al Partit Judicial i el seu funcionament.

Us animem a respondre- la per poder recollir les vostres aportacions de la manera més directa i immediata!

ENQUESTA ARENYS

• Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ)

• Mallorca, 283
      Barcelona, Barcelona (Espanya)
    • 936 011 212 - EXT. 5345

• Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | Inspecció de Jutjats

La CRAJ informa: Inspecció als Jutjats del Contenciós Administratiu a Barcelona

Us informem que el CGPJ ha comunicat que està prevista la realització d'una inspecció ordinària als Jutjats del Contenciós Administratiu núm. 2,8,9 i 11 de Barcelona, del 27 de setembre a l'1 d'octubre de 2021.

La CRAJ informa: Inspecció als Jutjats de Granollers

El CGPJ ha informat que està prevista la realització d'una inspecció ordinària als Jutjats de Primera Instància núm. 3 i 5 de Granollers del 12 al 16 de juliol de 2021.

La CRAJ informa: Jutjats Mercantils de Barcelona. Informe sobre el Mobile World Congress

Us facilitem l'informe, de data 2 de juliol 2021, que ha estat realitzat pels Jutjats Mercantils de Barcelona i el Tribunal de Marques de la UE, en relació a l'aplicació del protocol previst judicialment per atendre els assumptes derivats del ...