Deganat | Altres Cursos

El degà de l’ICAB participa en la sessió inaugural del Curs del Centre de Formació del Col·legi de Procuradors dels Tribunals de Barcelona

El dijous 6 d’octubre de 2022 ha tingut lloc la sessió inaugural, en format virtual, del curs 2022-2023 del Centre d’Estudis de la Procura (CEP).

Thu Oct 06 19:00:00 CEST 2022

Sota el títol Un model de Justícia, la taula de debat on-line ha analitzat la necessària cooperació i coordinació entre tots els operadors jurídics per tal de millorar l'Administració de Justícia.

La proposta formativa ha comptat amb les ponències de Jesús M. Sánchez García, degà del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona;  Cristina Ferrando Montalvá,  magistrada Degana dels Jutjats de Barcelona;  Lídia Urrea Marsal, lletrada de l’Administració de Justícia, secretària Coordinadora Provincial de Lleida i Ángel Quemada Cuatrecasas, degà de l’Il·lustre Col·legi de Procuradors de Barcelona i President del Consell de Col·legis de Procuradors de Catalunya.

La sessió ha estat moderada pel periodista Germán González, redactor de la sessió de Tribunals del diari El Mundo.

La presentació del webinar ha anat a càrrec de Ferran Garcia de Palau, director del CEP.