Comissió de Relacions Internacionals

Creat el Grup d'Advocats d'Institucions Europees (GAIE)

El Grup d'Advocats d'Institucions Europees (GAIE) -grup de treball creat en el marc de la Comissió de les Relacions Internacionals del Col·legi de l''Advocacia de Barcelona- ha nascut amb vocació de promoure i difondre el dret europeu, així com reflexionar sobre alguns dels drets fonamentals que s'han vist limitats durant la crisi sanitària, amb l'objecte de formular interrogants sobre el que ens prepara el futur en matèria de drets humans i drets fonamentals i sobre els quals des de l'Advocacia haurem d'anar trobant respostes, ja que hi ha col·lectius que per se són més vulnerables que en condicions de normalitat i en condicions d'excepcionalitat. Per això hem elaborat un dossier (veure document adjunt) que ens pot servir de base per a realitzar aquesta anàlisi.
Tue Jun 16 00:00:00 CEST 2020

També volem convidar-vos a participar en els projectes en què estem treballant actualment, com la col·laboració de l'ICAB amb l'Observatori Internacional per a l'Advocacia en Risc (OIAD) en defensa advocacia amenaçada o l'acord en vies de formalització amb Human Rights Watch.

El grup està formar per:

• Beatriz Gil Vallejo (presidenta)
    • Santiago Nadal
    • Marta Areny
    • Anna Gelabert
    • Silvia Soler
    • Cristina Alcazae
    • Greta Komini
    • Tiziana Di Ciommo

Grup d'Advocats d'Institucions Europees (GAIE)