Comissió per a la Igualtat de Drets dels Nous Models de Família | Comissions (0,7%)

Conferència sobre el cas Atala i filles contra l'estat Xilè

La Comissió per a la Igualtat de Drets dels Nous Models de Família va organitzar el passat 31 de maig la conferència 'El cas Atala i filles contra l'estat Xilè: impacte de la Cort Interamericana de Drets Humans en els drets de família i de la infància i adolescència' La sessió es va celebrar a l'aula 73 de l'ICAB.
05/06/2012

Va donar la conferència la Sra. Fabiola Lathrop, que és advocada i professora de la Universitat de Xile i doctora en Dret per la Universitat de Salamanca. Ha estat nomenada pèrit en el Cas Atala davant la 'Corte Interamericana de Derechos Humanos'.

Va presentar l'acte la  Il·lma. Sra. Cristina Martínez Vicente, diputada de la Comissió per a la Igualtat de Drets dels Nous Models de Família i va moderar-ho la presidenta de la Comissió per a la Igualtat de Drets dels Nous Models de Família, Sra. Montserrat Fernández Garrido.