Comissió de Cultura / Formació | Revista Jurídica de Catalunya

Conferència on-line: 'Llei de Protecció a la Infància: La jurisdicció de família com Garantia dels drets de nens, nenes i adolescents'

Vídeo ja disponible.
Mon Jun 15 00:00:00 CEST 2020

La Secció de Dret de la Infància i de l'Adolescència de l'ICAB va organitzar el dijous 18 de juny, a les 18:30 hores, una conferència per analitzar les novetats que introdueix el Projecte de Llei Orgànica de Protecció integral a la Infància i l'Adolescència davant la violència.

Va moderar la sessió M. del Pilar Tintoré, advocada i presidenta de la Secció de Drets de la Infància i de l'Adolescència de l'ICAB.

Van participar com a ponents Maria Dolors Lozano, presidenta de l'Associació Espanyola d'Advocats de Família (AEAFA); Mercè Mira, presidenta de la Societat Catalana d'Advocats de Família (SCAF); Xavier Abel, magistrat-Jutge del Jutjat de Primera Instància núm. 14 de Barcelona (Família) i president de la Plataforma Dret i Família; i Emelina Santana, magistrada-presidenta de la Secció 24 bis de l'Audiència Provincial de Madrid.

La conferència es va desenvolupar de forma on-line mitjançant un sistema de videoconferència.