Conferències Comissions | Comissió de Cultura / Seccions | Comissió de Cultura / Formació | Secció de Dret Mercantil

Conferència on-line: 'Les operacions de M&A en l'entorn de la COVID-19. Canvis en el règim d'inversions estrangeres'

La Secció de Dret Mercantil de l'ICAB analitza el dimecres 10 de juny, a les 17 hores, l'impacte de la COVID-19 en les operacions de fusió i adquisició (M&A, per les seves sigles en anglès) des de la perspectiva legal.
Mon Jun 08 00:00:00 CEST 2020

La conferència abordarà la influència de la pandèmia tant en les operacions en procés de negociació o tancament, com en les que es puguin preveure en un futur pròxim. També es tractarà la qüestió dels canvis en el règim d'inversions estrangeres a Espanya.

Presentarà la sessió Lluís Esquerra, advocat i president de la Secció de Dret Mercantil de l'ICAB.

Hi participaran com a ponents Raimundo Segura, advocat, i Carmen del Castillo, advocada i tresorera del Grup de l'Advocacia Jove de l'ICAB.

La conferència es desenvoluparà de forma on-line mitjançant un sistema de videoconferència.

• Comissió de Cultura / Seccions | Formació ICAB

Jornada de Portes Obertes de Formació ICAB 2024!

T’esperem a la Jornada de Portes Obertes de Formació ICAB, el dijous 18 d’abril de 2024, a partir de les 10h, al Centre de Formació.
  • Comissió de Cultura / Seccions | Secció de Dret Processal

INSCRIPCIONS OBERTES! Curs de Tècnica Probatòria (2024)

La Secció de Dret Processal de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB), en col·laboració amb l’Associació de Probàtica i Dret Probatori (ADPD) té obertes les inscripcions per a la 6a edició del Curs de Tècnica Probatòria.
  • Comissió de Cultura / Seccions

L'ICAB obre matrícula per als Cursos d'Anglès Jurídic d'abril 2024

La Comissió de Cultura de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) organitza dos Cursos d'Anglès Jurídic en format modular, de 25 hores cadascun. Pots apuntar-te fins al 25 d'abril de 2024!