Comunicació (Premsa, Web i Món Jurídic) | Notes de Premsa | Titulars

Comunicat

A la vista de les notícies aparegudes en diversos mitjans de comunicació sobre la presumpta utilització per part del govern espanyol de la tecnologia Pegasus per a extreure continguts de telèfons mòbils i utilitzar la càmera i micròfon dels dispositius per a proporcionar vigilància incontrolada en temps real, que afectaria a diversos advocats/des catalans, la Junta de Govern de l'ICAB i el Ple del Consell de l’Advocacia Catalana, exigeixen immediates explicacions públiques al govern espanyol, pel fet que pot representar una greu invasió de drets fonamentals i una intolerable afectació del dret de defensa i del deure de secret professional dels advocats/des.

19/04/2022

Aquesta pràctica atempta contra els fonaments de l’estat de dret i perjudica i lesiona la convivència pacifica de la societat.

• Activitats Socials | Comunicació i Màrqueting

Coral, Teatre, Futbol... i un Grup de Música Clàssica! Apunta't a les Activitats Socials de l'ICAB!

Formació, orientació, representació institucional i un ampli ventall de serveis professionals. El teu Col·legi t’ofereix tot això, però també molt més, com les nostres Activitats Socials. Apunta-t'hi i gaudeix-ne!
  • Notes de Premsa | Titulars | Secció de Dret Administratiu

Comunicat de la Junta de Govern de l'ICAB

Davant les notícies aparegudes als mitjans de comunicació en els darrers dies sobre la mesura adoptada pel Govern de l’Ajuntament de Barcelona relativa a la reducció horària d’obertura dels locals de restauració situats al carrer Enric Granados ...
  • Notes de Premsa | Titulars

A les xarxes, ara som @ICABarcelona

El Col·legi de l’Advocacia de Barcelona estrena denominació a les xarxes de Twitter i Instragram amb l'usuari @ICABarcelona.