Comunicació (Premsa, Web i Món Jurídic) | Notes de Premsa

CONVOCATÒRIA: L’Advocacia Catalana convoca dilluns 6 de setembre una acció conjunta de reivindicació dels Drets Humans arran de la crisi humanitària d’Afganistan

Dilluns 6 a les 12:00 hores davant de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB).

Fri Sep 03 11:20:57 CEST 2021

Barcelona, 3 de setembre de 2021. El Consell de l'Advocacia Catalana ha convocat a tots els Col·legis i professionals de l’advocacia a participar en una acció conjunta de reivindicació de defensa dels Drets Humans el proper dilluns 6 de setembre de 2021, arran de la crisi humanitària de l’Afganistan.

La concentració a Barcelona tindrà lloc dilluns 6 a les 12:00 hores davant de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB), i l’encapçalarà la presidenta del Consell de l’Advocacia Catalana i degana de l’ICAB, Mª Eugènia Gay.

Durant l’acte tindrà lloc la lectura d’un manifest.

* Nota: Les accions es faran complint totes les mesures sanitàries acordades pel PROCICAT

* Es prega confirmació d’assistència  indicant nom i  cognoms del periodista, mitjà i mòbil de contacte a comunicacio@icab.cat

CONVOCATÒRIA

Acte:

Concentració DDHH Afganistan

Dia:

Dilluns 6 de setembre de 2021, a les 12h

Lloc:

Seu ICAB (c/ Mallorca, 283 - Cantonada Palauet Casades)