Comunicació (Premsa, Web i Món Jurídic) | Notes de Premsa

CONVOCATÒRIA DE PREMSA: L’ICAB celebra la III edició del Congrés de Dret Laboral on-line els dies 12 i 13 de novembre

La inauguració de la primera jornada del Congrés tindrà lloc el dijous, 12 de novembre, a les 15.30 h i anirà a càrrec de  Verónica Martínez Barbero, Directora General de Treball del Ministeri de Treball i Economia Social; d’Emma Gumbert, Diputada de la Junta de Govern de l’ICAB; i d’Enrique García Echegoyen, President de la Secció de Dret Laboral de l’ICAB.

Tue Nov 10 17:40:00 CET 2020

Barcelona, 10 de novembre de 2020.- L’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) organitza, a través de la Secció de Dret Laboral, el III Congrés de Dret Laboral on-line que se celebrarà els pròxims dies 12 i  13 de novembre.

La inauguració de la segona jornada del Congrés es realitzarà el divendres 13 de novembre a les 9.30 h i anirà a càrrec de Josep Ginesta i Vicente, Secretari General del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies, així com d’Emma Gumbert i d’Enrique García Echegoyen.

El III Congrés de Dret Laboral abordarà, a partir de quatre taules rodones i la participació de més de deu experts, la situació actual dels ERTOS després del RD 30/2020 i les actuacions de la inspecció, l’actualització de les problemàtiques del Servei Públic d'Ocupació Estatal (SEPE) i la Tresoreria General de la Seguretat Social (TGSS), l’obligació de manteniment d'ocupació: qualificació d'acomiadaments realitzats en l’època COVID-19 i la possibilitat de transició d'ERTO a ERO/Acomiadament objectiu, així com les qüestions suscitades amb l'entrada en vigor del RD 28/2020 de teletreball. Podeu veure el programa complet a través del següent enllaç

El III Congrés de Dret Laboral de l’ICAB s'emetrà íntegrament per la plataforma ZOOM.

Per poder seguir la inauguració és imprescindible confirmar assistència prèviament al correu premsa@icab.cat indicant el nom, cognom i mitjà per tal que us puguem enviar l’enllaç de connexió. La data límit per acreditar-se és el dimecres 11 de novembre a les 15h.

CONVOCATÒRIA DE PREMSA

Acte:

III Congrés de Dret Laboral

Dia:

Dijous, 12 de novembre a les 15.30 h (inauguració)

Divendres, 13 de novembre a les 9.30 h (inauguració)

Lloc:

Acte on-line