Comunicació (Premsa, Web i Món Jurídic) | Notes de Premsa

CONVOCATÒRIA DE PREMSA: L’ICAB analitza els reptes de progrés després de la crisi de la COVID-19

Mon Jan 11 15:31:55 CET 2021

• Serà el dimecres 13 de gener, a les 17h, amb Mª Eugènia Gay, degana del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona, Joan M. Morros, degà del Col·legi de Periodistes de Catalunya; Javier Faus, president del Cercle d'Economia; Javier Pacheco, secretari general de Comissions Obreres (CCOO) a Catalunya; Antoni Cañete, secretari general de Micro, Petita i Mitjana Empresa a Catalunya (PIMEC) i Assumpció Puig, degana del Col·legi Ofici d'Arquitectes de Catalunya

Barcelona, 11 de gener de 2021. El Col·legi de l’Advocacia de Barcelona ha organitzat el webinar «Reptes de progrés després de la crisi de la COVID-19» amb l’objectiu de reflexionar sobre els principals desafiaments als quals la societat ha de fer front arran de la pandèmia i tenint en compte tant el punt de vista de les professions com del conjunt de la ciutadania així com valors que configuren i donen forma al que ha de ser un autèntic Estat del Benestar: la salut, la investigació científica, la educació o la justícia.

El webinar – que es realitzarà el proper dimecres 13 de gener a les 17h, comptarà amb la presentació de la degana del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona, Mª Eugènia Gay, i la moderació de Joan M. Morros, degà del Col·legi de Periodistes de Catalunya.

Hi participaran com a ponents:

• Javier Faus, president del Cercle d'Economia
  • Javier Pacheco, secretari general de Comissions Obreres (CCOO) a Catalunya
  • Antoni Cañete, secretari general de Micro, Petita i Mitjana Empresa a Catalunya (PIMEC)
  • Assumpció Puig, degana del Col·legi Ofici d'Arquitectes de Catalunya

Per poder seguir el webinar és necessari enviar correu electrònic a premsa@icab.cat indicant el nom, mitjà, telèfon i correu electrònic.

CONVOCATÒRIA DE PREMSA

Acte: