Grup de l'Advocacia Jove (GAJ Barcelona) | Grup de l'Advocacia Jove (GAJ)

Aquest 2023, torna el GAJ Run Club! Corre i cuida’t amb nosaltres fins a l’estiu!

Inscripcions obertes durant tot l'any.

Wed Mar 01 00:00:00 CET 2023

Una de les millors maneres de fer esport és amb companys/es i amics/gues.

Amb aquesta finalitat reprenem el GAJ Run Club, una activitat pensada per fomentar els hàbits saludables i, alhora, generar sinergies entre companys/es de professió.

HORARI

Tots els dimarts a les 19.45 hores (inscripcions obertes tot l'any)

3 nivells diferents. Cada setmana entrenarà un nivell:

• Ritme inferior a 5 minuts per quilòmetre per als que ja porten temps entrenant
  • Ritme de 5 minuts per quilòmetre
  • Ritme superior a 5 minuts per quilòmetre per als que comencen o volen rodar més tranquil·lament

Les distàncies a cobrir seran entre 6 i 12 quilòmetres.

Els entrenaments tindran una durada aproximada de 60’-75’, que et permetran aprofitar al màxim el temps del que disposes i seran monitoritzats per un membre de la Junta.

Els membres del Club podran assistir tant al nivell que se’ls assigni com als altres.

PUNT DE TROBADA

Sempre proper al Col·legi.

La primera sessió hi haurà un briefing de 15 minuts i sortirem des de davant de la porta del Col·legi (c/ Mallorca 283, cantonada amb c/ Roger de Llúria).

DURADA

Fins al 4 de juliol de 2023. Inscripcions obertes tot l'any.

PREU

15 euros. Inclou samarreta tècnica.

A més a més, es facilitarà un calendari de curses seleccionades i es proposarà als membres del GAJ Run Club participar en alguna cursa per fer valer la feina feta! La participació o no a les curses serà completament opcional i no està vinculada a la participació en el GAJ Run Club.

INSCRIPCIONS PER E-MAIL a advocaciajove@icab.cat