Comissió de Protecció dels Drets dels Animals | Comissió de Protecció dels Drets dels Animals

Acte de lliurament dels premis CPDA ICAB

L’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona organitza, dilluns 16 de desembre, a les 19 hores, al Pati de Columnes de la seu col·legial, l’acte de lliurament dels premis que atorga la Comissió de Protecció dels Drets dels Animals (CPDA) de l’ICAB.
Tue Dec 10 00:00:00 CET 2019

Enguany les persones guardonades per la Comissió són el venerable Lama Thubten Wangchen, fundador de la Casa del Tibet a Espanya i membre del Parlament tibetà a l’exili; i el Sr. Jordi Marti i Galbis, regidor de l’Ajuntament de Barcelona, advocat i membre fundacional de la CPDA de l’ICAB.

La diputada responsable de la CPDA, Sra. Carmen Valenzuela serà l’encarregada de donar la benvinguda institucional als assistents. Posteriorment, l’acte comptarà amb la participació del Sr. Carles Soliva i la Sra. Magda Oranich, vicepresident i presidenta de la CPDA, respectivament.

Podeu consultar el programa complet aquí.

Per confirmar l’assistència a l’acte envieu un correu a adr@icab.cat.