Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | L'Hospitalet de Llobregat / Cornellà

Accés a l'edifici judicial. Partit Judicial de Cornellà de Llobregat

Us informem de l'acord del Deganat de Cornellà de Llobregat, de 27 de maig de 2020, establint les previsions per a l'accés a l'edifici judicial per a professionals per a la presentació d'escrits i còpies de demandes.
28/05/2020

• Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ)

La CRAJ informa: Mesures Econòmiques per donar suport a la recuperació en relació al Covid-19

Us informem de l'aprovació del Reial Decret Llei 27/2021, de 23 de novembre, pel qual es prorroguen determinades mesures econòmiques per donar suport a la recuperació i en el qual es preveu, al seu article 3r, una modificació de la Llei 3/2020, ...

Celebrada a l’ICAB reunió de la Comissió Mixta amb els Mossos d’Esquadra

Aquest dilluns, 22 de novembre de 2021, s’ha celebrat a la seu del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) la Comissió Mixta amb representants dels Mossos d’Esquadra.

La CRAJ informa: Mesures COVID-19 partit judicial de El Prat de Llobregat

Us informen de l’acord dictat pel deganat de El Prat de Llobregat amb data 17 de novembre de 2021 relatiu a l’actualització de mesures per COVID- 19 als jutjats de El Prat del Llobregat.