Comissió de Cultura / Seccions | Comissió de Cultura / Formació

AJORNAT - Curs ON-LINE sobre Igualtat, Diversitat i Gènere

Properament informarem de les noves dates d'aquest curs

08/03/2021

• Comissió de Cultura / Formació | Secció de Dret del Consum

INSCRIPCIONS OBERTES! 2a edició del Curs d’Expert en Consum i Mediació (2021)

La Universitat de Barcelona i l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona presenten una nova formació en Consum i Mediació 2021. Amb títol de la UB. Inici: 8 de juny 2021
  • Comissió de Cultura / Formació | Novetats Jurídiques / Jurisprudència | Secció de Dret Mercantil

Novetats de jurisprudència Dret Mercantil. Maig 2021

La Secció de Dret Mercantil recopila les novetats jurisprudencials en matèria de Dret Mercantil. Consulteu l'arxiu adjunt per conèixer les novetats de maig 2021.
  • Comissió de Cultura / Formació | Secció de Dret Lingüístic

El Voluntariat per la Llengua (VxL) s'estén entre els advocats de la mà del CICAC

Política Lingüística i el Consorci per a la Normalització Lingüística (CPNL) col·laboren novament amb la Comissió de Llengua del Consell dels Il·lustres Col·legis d’Advocats de Catalunya (CICAC) per impulsar la creació de parelles lingüístiques ...