Comissió de Cultura / Formació | Circulació

Conferències sobre networking, comunicació i temes jurídics a la Fira de l'Advocacia Europea i de l'Arc Mediterrani

Networking, advocacia i mitjans, fiscalitat internacional, màrqueting, comunicació a través de les xarxes socials o protecció de dades. Aquests són alguns dels temes sobre els quals versaran les diferents conferències programades en el marc de la Primera Fira de l'Advocacia Europea i de l'Arc Mediterrani que tindrà lloc a Barcelona del 2 al 4 de febrer de 2011.
Wed Dec 22 00:00:00 CET 2010

En paral·lel a les sessions de treball previstes per l'organització de l'esdeveniment, la Sala del Marquès de Comillas de les Drassanes Reials (Av. Drassanes, s/n) acollirà diverses conferències relacionades amb la professió de la mà d'alguns dels millors experts.

El treball en xarxa, la importància del màrqueting per al desenvolupament de les empreses i el creixement de les noves tecnologies centraran bona part de les ponències.

Pippa Blakemore, sòcia estratègica de Pep Partnership, parlarà sobre la importància del networking com a tècnica per gestionar i ampliar la xarxa de contactes professionals.

Miquel Lladó, assessor de negoci, anirà un pas més enllà i donarà les claus per mantenir una bona comunicació entre els membres de la xarxa de contactes de qualsevol professional.

Genís Roca, soci director de Roca Salvatella, realitzarà una exposició al voltant del màrqueting i la comunicació a través de les xarxes socials, quines eines són les més populars i, quines, les més adequades per a cada empresa.

Jeremy Shulman i James Love, membres de Leeds Legal, conversaran sobre l'aplicació del màrqueting a la gestió de petits i mitjans despatxos d'advocats a partir de la seva pròpia experiència.

Toni Rodríguez, Llicenciat en Dret i en Periodisme i director de l'agència Intermèdia, analitzarà les relacions que s'estableixen entre advocats i mitjans de comunicació.

A més, també hi ha previstes altres intervencions sobre temes estrictament jurídics que poden resultar interessants per als assistents. Així, per exemple, l'advocada del Barreu de Luxemburg Beatriz García oferirà un primer apropament a la fiscalitat internacional, la secretària judicial Carmen Bernal parlarà sobre el procés monitori europeu i Pedro Rodríguez López Lemus, president de l'Associació Andalusa de Comerç Electrònic (ANDCE), explicarà la normativa en matèria de protecció de dades en relació amb les possibilitats i limitacions per a l'advocacia.

Vicente Pérez-Daudí, professor titular de Dret Processal de la Universitat de Barcelona (UB), Lionel Miniato, cap de conferències del centre universitari Juan-François Champollion de Toulouse, i Mario Zopellari, vicepresident de la Corte di Giustizia Giustizia Federale FIGC, pronunciaran una conferència sobre com formular una reclamació de quantitat a França, Itàlia i Espanya.

Una xerrada sobre la directiva de la lliure circulació, a càrrec de Julian Lonbay, director del Graduate Diploma In Legal Studies (CPE) completarà el programa.

Advocats de 51 països han estat convidats a participar en la Primera Fira de l'Advocacia Europea i de l'Arc Mediterrani, un projecte pioner impulsat pel Col·legi d'Advocats de Barcelona amb l'objectiu que arribi a ser el lloc comú on advocats i advocades, siguin d'on siguin, puguin relacionar-se, intercanviar experiències, crear sinergies i compartir oportunitats de negoci per créixer junts i millorar.

>>> CONSULTEU EL PROGRAMA COMPLET A www.firadvocacia.cat

• Per defecte