Departament Internacional | Altres Cursos | Departament Internacional ICAB

Whistle Blower. Exploring the role of lawyers in relation to whistleblowing in the European Union

L'ELF (European Lawyers Foundation) organitza el proper 29 de novembre de 2022 (9:00 -11:00 CET) el webinar gratuït "Whistle Blower",  que analitzarà el tema del rol dels advocats/des en els casos de whistleblowing (denúncia interna per irregularitats). Aquesta qüestió és una de les prioritats de la UE en l'àmbit de la Justícia i on l'advocacia hi juga un paper clau.

Les persones interessades en aquest seminari cal que s'apuntin a través del següent enllaç (places limitades).

Departament Internacional | Altres Cursos | Departament Internacional ICAB

Informació general