Comissió d'Advocats/des Mediadors/des | Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes) | Arbitratge | Altres Cursos | Departament Internacional ICAB

Webinar UIA: Arbitratge Internacional, Perspectives Actuals – 4a Edició

Els dies 27 i 28 de maig de 2021 tindrà lloc la quarta edició del seminari sobre arbitratge internacional, organitzat conjuntament per la Unió Internacional d'Advocats, el Consejo General de la Abogacía Española i el Centre Internacional d'Arbitratge de Madrid (CIAM). Per primera vegada, es durà a terme de forma virtual i es tractaran qüestions d'actualitat en matèria d'arbitratge.

El seminari es dividirà en quatre sessions:

• SESSIÓ 1 – Noves Normes d'Arbitratge (CCI, LCIA i Regles de la IBA sobre Pràctica de Prova)
    Dijous 27 de maig– des de les 15:00 fins les 16:30 CEST (París)
                                   des de les 9:00 fins les 10:30 EDT (Nova York)
  • SESSIÓ 2 – Novetats en arbitratge d'inversions
    Dijous 27 de maig– des de les 17:00 fins les 18:30 CEST (París)
                                   des de les 11:00 fins les 12:30 EDT (Nova York)
  • SESSIÓ 3 – Decisions recents del Tribunal Constitucional d'Espanya en matèria d'arbitratge
    Divendres 28 de maig– des de les 15:00 fins les 16:30 CEST (París)
                                    des de les 9:00 fins les 10:30 EDT (Nova York)
  • SESSIÓ DE NETWORKING
    Divendres 28 de maig– des de las 16:30 fins les 17:30 CEST (París)
                                des de les 10:30 fins les 11:30 EDT (Nova York)

Per a més informació i inscripcions, podeu seguir aquest enllaç.

Webinar UIA: Arbitratge Internacional, Perspectives Actuals – 4a Edició

Informació general