Comissió d'Estrangeria | Comissió Estrangeria

Webinar CGAE: L'assistència jurídica davant les arribades massives de migrants

El proper dimarts 24 de novembre, de 10: 00h a 13:00 h (09:00 ha 12: 00h hora canària), tindrà lloc una Jornada sota el títol "L'assistència jurídica davant les arribades massives de migrants", segons el programa que adjunt s'acompanya (a peu de pàgina).

A la Jornada s'abordaran els protocols d'assistència lletrada davant les entrades massives elaborats per la Subcomissió d'Estrangeria i Protecció Internacional el Consejo General de la Abogacía Española, així com els aspectes que s'han de tenir en compte per tal de detectar les necessitats de protecció internacional i l'accés a l'procediment d'asil.

Igualment es tractarà des d'un punt de vista jurídic la problemàtica que s'està produint a Canàries.

A la Jornada es podrà assistir prèvia inscripció i de forma gratuïta a través del següent enllaç https://www.formacionabogacia.es/course/view.php?id=544

La retransmissió es realitzarà a través de Microsoft Teams.

Per a qualsevol problema tècnic que pugui sorgir, pots dirigir-te a el nombre de telèfon 91.150 10 mar o a l'correu soporte@formacionabogacia.es

Webinar: L'assistència jurídica davant les arribades massives de migrants
Comissió d'Estrangeria | Comissió Estrangeria

Webinar CGAE: L'assistència jurídica davant les arribades massives de migrants

Informació general

• 24/11/2020
  • ON-LINE
  • Dimarts 24 de novembre 2020 a Plataforma TEAMS.