Transformació Digital | Deganat | Departament de Transformació Digital

WbinCicacTech!: Intel·ligència artificial i risc de discriminació

La Comissió de Tecnologies de l’Advocacia del Consell de l’Advocacia Catalana organitza un tercer WbinCICAC-TECH que porta per títol “Intel·ligència artificial i risc de discriminació”. Serà el dijous 10 de desembre de 2020, a les 17:30 hores, mitjançant la plataforma ZOOM.

La presentació de la conferència anirà a càrrec de l’Excma. Sra. Mª Eugènia Gay, presidenta del Consell de l’Advocacia Catalana i degana de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona, i de l’Excm. Sr. Joan Martínez, president de la Comissió de Tecnologies d’aquest Consell i degà de l’Il·lustre Col·legi d’Advocats de Granollers-Vallès Oriental.

La moderació de la ponència anirà a càrrec de l’Il·lm. Sr. Jaime Lapaz, diputat de Junta de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Sabadell i membre de la comissió de Tecnologies a l’Advocacia del CICAC.

Pel que fa als ponents, comptarem amb la presència dels següents:

• Excm. Sr. Rafael Ribó, Síndic de Greuges.
  • Sra. Maria Teixidor, Advocada ICAB. Empresària i assessora a empreses culturals i start-ups tecnològiques. Mediadora i negociadora en conflictes.
  • Sr. Alessandro Mantelero, Professor associat de Dret Privat i Ètica i Protecció de Dades a la Universitat Politècnica de Torí. Expert científic del Consell d’Europa en IA i protecció de dades.
  • Sra. Karma Peiró, Periodista especialitzada en Tecnologies de la Informació i les comunicacions (TIC). Co-directora de la Fundació Visualització per a la Transparència (ViT)

InscrIpcions gratuïtes, AQUÍ

Transformació Digital | Deganat | Departament de Transformació Digital