Cooperatiu | Secció de Dret Cooperatiu i de l'Economia Social

Universitat d’Estiu del Cooperativisme 2023

Els dies 5, 6 i 7 de juliol de 2023 se celebrarà presencialment a la Facultat de Filologia i Comunicació de la Universitat de Barcelona (c/ d’Aribau, 2) la primera edició de la Universitat d’Estiu del Cooperativisme (UESCOOP), organitzada per Coopcat.

Inclourà sessions a través de les quals encarar conjuntament els reptes -ambientals, socials i econòmics- que tenim com a moviment cooperatiu els propers anys.

La proposta d’aprenentatge és des del debat, el diàleg i la reflexió, on aprendre i dissenyar a través de la cooperació, la intervenció i la co-creació les línies de treball, propostes i accions per a vehicular entre tots els actors. Un esdeveniment que marcarà les principals línies d’un pla de treball estratègic del cooperativisme, al qual donar continuïtat durant tot l’any.

La Universitat d’Estiu del Cooperativisme és el primer i únic espai de treball amb tots els agents transformadors (món acadèmic i professional, moviment de base, administració pública i entitats representatives i de promoció i foment del cooperativisme).

Dirigida i oberta a la participació activa de tots els agents que influeixen en el canvi de model socioeconòmic.

MÉS INFORMACIÓ I INSCRIPCIONS:

Cooperatiu | Secció de Dret Cooperatiu i de l'Economia Social

Universitat d’Estiu del Cooperativisme 2023