Formació | Escola de Pràctica Jurídica (EPJ) / Formació

Sessió Informativa sobre el Postgrau expert en Dret Europeu 2022

El 18 de novembre de 2021, a les 19h, tindrà lloc una sessió informativa on-line (via ZOOM) sobre el Postgrau expert en Dret Europeu que organitza el Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) el proper mes de gener 2022.

Cal confirmar assistència a la sessió informativa virtual aquí.

L’ICAB organitza una nova edició del Postgrau expert en Dret Europeu (modalitat on-line) dirigit a l’advocat/da en exercici que es vol especialitzar en aquesta àrea del Dret o al Graduat/Llicenciat en Dret interessat/da en formar-se en aquest àmbit.

Al Postgrau s'examinen les diferents vies de defensa dels Drets Fonamentals en l'àmbit de la Unió Europea, sent l'eix central el Tribunal Europeu de Drets Humans (TEDH) del Consell d'Europa (Bloc I) i el Tribunal de Justícia de la Unió Europea - TJUE (Bloc II), incloent també un mòdul destinat a la referència als mecanismes establerts a les Nacions Unides.

Formació | Escola de Pràctica Jurídica (EPJ) / Formació

Sessió Informativa sobre el Postgrau expert en Dret Europeu 2022