Internacional | Altres Cursos | Departament Internacional ICAB

Seminari ERA sobre l'aplicació de la Carta de Drets Fonamentals de la Unió Europea (Applying the Charter of Fundamental Rights of the European Union)

Dilluns 12/04/2021, de 9 a 15h; i dimarts 13/04/2021, de 9:30 a 15:30h, organitzat per l'Acadèmia de Dret Europeu.

El seminari, organitzat per l'Acadèmia de Dret Europeu, proporcionarà als assistents un coneixement sòlid sobre l'abast i la interpretació de la Carta de Drets Fonamentals de la Unió Europea, un document clau en la pràctica jurídica dels estats membres per consolidar el dret a un judici just.

Els temes que es tractaràn seran: el sistema de protecció dels Drets Fonamentals a Europa, l'àmbit d'aplicació i interpretació de la Carta en relació amb el TEDH, la protecció judicial efectiva, els drets de la defensa i les restriccions a l'art. 47 de la Carta.

Aquesta formació pràctica es durà a terme a través de la plataforma de formació en línia de l'ERA, a través de la qual els participants podran interactuar de forma directa amb els ponents i els altres participants.

Per a consultar el programa, inscriure-us i obtindre més informació, podeu seguir aquest enllaç.

Internacional | Altres Cursos | Departament Internacional ICAB

Informació general