Sant Raimon de Penyafort | Protocol

#SantRaimon23: Homenatge i lliurament de diplomes als companys i companyes que han complert 25 anys de col·legiació (P-Z)

El Col·legi de l’Advocacia de Barcelona homenatjarà aquells companys i companyes que celebren els 25 anys de col·legiació en el marc dels actes de Sant Raimon 2023. L’acte solemne se celebrarà durant tres sessions  els dies 31 de gener, 2 i 6 de febrer de 2023, a les 19h, a la Sala d’Actes de la seu col·legial. Durant les sessions es farà entrega als homenatjats dels diplomes.

NOTA: A les sessions de #SantRaimon23 s’ha convocat els col·legiats/des que van complir 25 anys de col·legiació l’any passat (2022). Els que celebren 25 anys de col·legiació aquest any (2023) rebran l’homenatge corresponent a l’estiu i seran oportunament avisats.

Durant la tercera i darrera sessió de 25 anys es lliuraran els premis següents:

• Premi Memorial Degà Roda i Ventura. Premi destinat a guardonar els millors treballs que versin sobre Col·legis professionals i l’exercici de les professions liberals, especialment l’advocacia
  • Premis del Concurs d’Oratòria Amadeu Maristany per a Noves Promocions. Premi que pretén posar a prova el sentit de l’humor, la imaginació legal, l’enginy, la destresa oratòria i la formació jurídica de les noves promocions d’advocats i advocades

#SantRaimon23

Sant Raimon de Penyafort | Protocol