Deganat | Altres Cursos

Jornada ON-LINE Barcelona Fàcil. Fomentant l'activitat econòmica a la ciutat

La conferència Barcelona Fàcil: Foment de l’activitat econòmica a la ciutat, organitzada per l’Ajuntament de Barcelona, és un esdeveniment que tindrà lloc on-line el 14 de desembre de 2020 i té com a objectiu debatre sobre com les administracions de les ciutats poden ajudar a accelerar el desenvolupament econòmic, especialment en temps de Covid-19.

L’esdeveniment serà una oportunitat per posar en marxa el Pla Barcelona Fàcil, un nou programa que té com a objectiu millorar i optimitzar les transaccions administratives i legals entre les empreses i l’Ajuntament.

La jornada tindrà lloc en format online el proper dilluns, 14 de desembre de 2020, de 15.00 a 19.00 h. La inscripció és gratuïta. Per rebre les instruccions i els enllaços per connectar-t’hi, fes clic AQUÍ.

15.00 h. OBERTURA I PRESENTACIÓ DEL PLA BARCELONA FÀCIL - Jaume Collboni
15.15 h. INSPIRATIONAL TALK 1: “Burocràcia creativa” - Charles Landry
15.30 h. INSPIRATIONAL TALK DIALOGUE 1: “Com utilitzar la creativitat en la gestió de les ciutats per tal de fer-les més competents”
15.45 h. DIÀLEG DE CIUTATS 1: “La tecnologia com a motor de transformació de l’activitat econòmica a les ciutats”