Concursal | Altres cursos | Secció de Dret Concursal

Jornada: La reforma de la Normativa Concursal: Reestructuració i exoneració del deute, i la figura del Reestructurador/a i l’Administrador/a Concursal

INSCRIPCIONS: https://www.cicac.cat/2022/06/27554/

El Consell de l'Advocacia Catalana organitza una jornada sobre “La reforma de la normativa concursal: Reestructuració i exoneració del deute, i la figura del Reestructurador/a i l’Administrador/a concursal”, que tindrà lloc el dijous, 14 de juliol, a partir de les 16h, en format PRESENCIAL.

Aquesta jornada tindrà lloc a la seu de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona.

Hora: de 16 a 20h

Presentació de la jornada

• Joan Ramon Puig Pellicer, President del Consell de l’Advocacia Catalana
  • Yvonne Pavía, Diputada i Tresorera de la Junta de Govern de l’ICAB

Taula rodona: LA REFORMA CONCURSAL

• Raúl García Orejudo, Magistrat del Jutjat Mercantil numero 7 de Barcelona i Degà dels Jutjats Mercantils de Barcelona
  • Juana Pulgar Ezquerra, Catedràtica de Dret Mercantil de la Universitat Complutense de Madrid i vocal permanent de la Secció de Dret Mercantil de la Comissió General de Codificació
  • Elisa Escolà Besora, Doctora en Dret. Directora de l’Àrea de Concursal i Reestructuracions en BDO

Modera: Marti Batllori Bas, Advocat

Taula Rodona: LA FIGURA DEL REESTRUCTURADOR I L’ADMINISTRADOR CONCURSAL

• Unai Olabarrieta de Frutos, Advocat, Vicepresident d’ASPAC (Asociación Profesional de Administadores Concursales)
  • Yolanda Ríos López, Magistrada del Jutjat Mercantil numero 1 de Barcelona
  • Raúl Lorente Sibina, Economista i Auditor de Comptes. Expert Administrador Concursal
  • Octavio Gracia Chamorro, Economista i Advocat. Expert en Restructuracions Empresarials

Modera: Miguel Ángel Salazar García. Economista, advocat i auditor de comptes

Conferència Magistral

• Ignacio Sancho Gargallo. Magistrat de la Sala Primera del Tribunal Suprem

Presenta: MartÍ Batllori Bas, Advocat

Entrega diplomes a l’alumnat del curs

• Joan Ramon Puig Pellicer, President del Consell de l’Advocacia Catalana

Cloenda del curs

• Joan Ramon Puig Pellicer, President del CICAC
  • Jesús Sánchez, Degà de l’ICAB

Copa de cava

INSCRIPCIONS: https://www.cicac.cat/2022/06/27554/

La Jornada té un preu de 20€ per a persones col·legiades, i 30€ per no col·legiats/des.

Concursal | Altres cursos | Secció de Dret Concursal

Informació general

• 14/07/2022
  • Seu ICAB (c/ Mallorca, 283)