Associació Intercol·legial

Jornada Intercol·legial de presentació de la "Guia de protecció de dades per als Col·legis Professionals i Consells de Col·legis"

L'Associació lntercol·legial de Col·legis Professionals de Catalunya i l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades organitzen la Jornada de presentació de la "Guia de protecció de dades per als Col·legis Professionals i Consells de Col·legis", que tindrà lloc el dijous 5 de maig, a les 9:30 h, a l'Auditori de la 8a planta de la seu de l'Associació lntercol·legial (Seu ICAB, C/Mallorca, 283, BCN).

9.30 h. Presentació institucional

• Sr. Jesús M. Sánchez García, president de l'Associació Intercol·legial de Col·legis Professionals de Catalunya
  • Sra. Meritxell Borràs i Solé, directora de l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades

Ponències