Comissió d'Advocats/des Mediadors/des | Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes) | Altres cursos

Curs d'Especialització en Coordinació de Parentalitat (ANCOPA) 2021

Els i les professionals de la coordinació de parentalitat necessiten tenir experiència acreditada en alta conflictivitat familiar, així com coneixements psicojurídics i sociopedagógicos.

Alhora, es requereix tenir desenvolupades competències personals per manejar aquestes situacions tan complexes, i comprometre a una formació contínua i supervisió periòdica.

Aquest curs d'ANCOPA està dirigit a adquirir, no només aquests coneixements, sinó també, a desenvolupar les competències concretes i necessàries per poder desenvolupar aquesta professió.

PREU

El preu total de el Programa és de 600 €.

Els associats ANCOPA tindran un 5% descompte. Els descomptes no són acumulables.

INFORMACIÓ I INSCRIPCIONS

Inscripció mitjançant transferència de l'import de el curs indicant el nom i cognoms de la persona que assistirà a la formació.
COMPTE: ES69 1491 0001 2530 0010 9242

Enviar justificant d'ingrés a l'adreça: info@ancopa.org

Més informació: +34 636 4367 33 (Eva S. Fernández) i http://formacion.ancopa.org/

Curs d'Especialització en Coordinació de Parentalitat (ANCOPA) 2021

Informació general

• 07/04/2021 - 26/07/2021
  • Curs en línia. Connexions quinzenals per videoconferència: dilluns, de 18:00 a 20:00, hora catalana.