Altres cursos

Conferència dels dilluns del CGAE: “Anàlisi i funcionalitats del registre públic concursal. Plataforma de liquidació”

En ella es mostraran dos instruments o eines creades pel Col·legi de Registradors a l'empara de les Disposicions addicionals 2n, 6a i 7a de la Llei 16/2022, de 5 setembre “Concursal”.

Després de la presentació de la jornada, es desenvoluparan de forma successiva dues taules rodones amb els següents participants:

16.40-17.15: Instruments digitalitzats: informe de probabilitat d'insolvència empresarial.

Hi intervindran el Sr. Miguel Tabarés, vicedegà de Col·legi de Registradors i el Sr. Iñaki Vázquez, director adjunt del Centre de Processos Estadístics del Col·legi de Registradors.

Actuarà com a moderador el Sr. Miguel Ángel Salazar, auditor, administrador concursal i Vocal de la Subcomissió de Dret Mercantil i Concursal del CGAE.

17.15-17.55 Portal de liquidacions concursals i venda d'unitats productives.

Hi intervindran el Sr. Francisco Javier González del Valle, vocal coordinador dels Registres Mercantils i Registrador Mercantil de Barcelona i el Sr. Luis Fernández del Pozo. Registrador Mercantil de Barcelona.

La moderadora serà Sra. Yvonne Pavía, advocada, administradora concursal, diputada i tresorera de l'ICAB i vocal de la Subcomissió de Dret Mercantil i Concursal del CGAE.

De 17.55 a 18.15 hi haurà un debat en què els participants podran formular les preguntes que considerin els ponents.

A la conferència es podrà assistir de manera presencial i on-line prèvia inscripció i de forma gratuïta a través del següent enllaç:

La retransmissió on-line es farà a través de Microsoft Teams.

Així mateix, us indiquem el telèfon i correu de contacte per a qualsevol problema tècnic que pugui sorgir 91 150 10 03 / soporte@formacionabogacia.es

Altres cursos

Informació general