Altres cursos | Altres Cursos

Conferència 4t Festival Internacional de l’Habitatge Social (#ISHF) 2023: "Barcelona-Catalunya housing model: conèixer i regular el mercat de l'habitatge privat"

Com a membre de la Comissió Permanent del Consell de l'Habitatge de l'Ajuntament de Barcelona, i en representació de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB), l'advocada Cristina Vallejo participarà al 4t Festival Internacional de l’Habitatge Social (#ISHF) 2023 que se celebrarà a Barcelona del 7 al 9 de juny.

En concret, la coordinadora de l'àrea de Formació de l'ICAB serà una de les ponents de la conferència titulada Barcelona-Catalunya housing model: conèixer i regular el mercat de l'habitatge privat, que tindrà lloc el 9 de juny, a les 9h, al Palau de Congressos de la ciutat.

Aquesta interessant sessió servirà per analitzar l'experiència de la regulació dels lloguers a Catalunya. Vallejo compartirà cartell amb grans experts, com són Barbara Steenbergen, cap de l'oficina d'enllaç/membre del comitè executiu internacional de la “Union of Tenants” de Bèlgica; Jaume Palomera, director de l'àrea d'habitatge i ciutat d'Idra, Barcelona Urban Research Institute; i Lucía Martín González, regidora d’habitatge i rehabilitació de l’Ajuntament de Barcelona.

L’International Festival of Social Housing (ISHF) és considerat el Congrés Internacional més important d'Europa sobre la matèria, organitzat conjuntament per l’Ajuntament de Barcelona i Housing Europe, la federació europea d’habitatge públic, cooperatiu i social.

Serà una excel·lent oportunitat per debatre sobre les polítiques públiques d’habitatge i els seus reptes reptes a tot el món i l'ICAB no podia faltar-hi!

Més informació: https://socialhousingfestival.eu/es/

#ISHF2023