Activitats Socials (Coral, Teatre i Futbol) | Delegació de Berga | Berga | Activitats Socials

ACTIVITATS SOCIALS ICAB: Tresors de les Delegacions ICAB. Primer destí: Berga i la seva comarca

Des d’Activitats Socials ICAB us convidem a descobrir els tresors culturals i geogràfics que podem trobar a les nostres Delegacions d’Arenys de Mar, Badalona, Berga, Cornellà/Hospitalet, Gavà, Igualada, El Prat del Llobregat, Sant Boi, Santa Coloma de Gramenet, Vilafranca del Penedès i Vilanova i la Geltrú.

Més enllà del nostre dia a dia professional, volem recuperar espais de trobada entre nosaltres, companys i companyes col·legiats a l’ICAB. Amb l’ajuda inestimable dels nostres Delegats/des i Sotsdelegats/des, aquest mes de juny encetem aquest nova activitat, la visita als TRESORS DE LES DELEGACIONS ICAB, amb un primer destí molt especial: Berga i la seva comarca.

El 9 de juny de 2023, podrem visitar l’Església del Santuari de Queralt amb unes vistes impressionants de tota la població, la meravellosa població de Castellar de N’Hug on neix el riu Llobregat, les Fonts del Llobregat i la muntanya emblemàtica del Pedraforca. Si el temps ens ho permet, visitarem el Jardins d’Artigues i el Museu de la Patum de Berga.

Tot l’anterior, acompanyats per uns amfitrions immillorables, els nostres companys de les delegacions. La visita acabarà amb un dinar de germanor.

Us animem a participar d’aquesta experiència per a persones col·legiades a l’ICAB, i poder conèixer millor els meravellosos tresors que les delegacions ofereixen.

• Informació: 9 de juny
  • Hora: 9h
  • Punt de Trobada: ICAB – Palauet Casades
  • Transport: microbús anada i tornada
  • Tornada a Barcelona: a partir de les 17:30h
  • Preu de l’activitat (inclou viatge en bus anada i tornada i menú complert): 32 euros per persona

Tiquets on-line aquí*

* En cas d'acompanyants, un dels dos membres de la parella ha de ser persona col·legiada al ICAB; en aquest sentit, abans de la data de d’inici de l’activitat es comprovarà el número de col·legiació per validar la  matrícula.

Informació general

• 09/06/2023
  • Punt de Trobada: Seu ICAB - Palauet Casades (c/ Mallorca, 283)
  • 9h